La patch 1.34 di No Man's Sky sistema un problema relativo ai portali e ai salvataggi

Da poco disponibile l'aggiornamento Atlas Rises per No Man's Sky

NOTIZIA di Simone Tagliaferri   —   26/08/2017
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Hello Games ha pubblicato una nuova patch per No Man's Sky, la 1.34, che segue il lancio del maxi aggiornamento Atlas Rises. Cosa fa? Principalmente sistema un grosso bug che rendeva difficile salvare dopo aver visitato un certo numero di portali, perché li aggiungeva tutti ai salvataggi rendendoli molto grossi. Vengono aumentati anche i percorsi mostrati sulla mappa galattica; viene risolto un glitch grafico del teletrasporto; è stata aggiunta un'immagine segnaposto per i waypoint (quando non è disponibile altra immagine); è stata aggiunta la possibilità di scorrere i nomi troppo lunghi per essere visualizzati interamente nella pagina discovery e molto altro.

Leggiamo la nota di rilascio completa della patch 1.34:

Fixed an issue where large numbers of portal visits would be added to save files, greatly increasing the save size and impeding the ability to save the game.
Prevented the terrain editor draining in charge when editing empty voxels
Prevented players being able to edit terrain outside their base radius for free while standing inside their base
Fixed responses made to Artemis and Apollo at times being incorrectly tracked
Prevented players being blocked from progressing if they decline to enter glyphs into a particular story portal
Fixed instances where Atlas text was appearing as though it came from an NPC
Fixed FoV in photo mode showing degrees as a temperature
The discovery screen will now show images from a larger number of visited waypoints
Added a placeholder image in cases where a waypoint image is not available
Allowed scrolling of names on the discovery page which are too long to be displayed
Fixed a graphical issue where a blur effect would be applied while teleporting
Improved prioritization of systems you have teleported from when listing your most recent teleport locations
Altered teleporters in space stations to allow players to teleport directly to other stations as well as to their base
Improved ordering of icons on the galactic map to more accurately indicate missions and system information
Increased maximum number of paths which can be rendered in the galactic map
Improved appearance of the message displayed when your starship is out of range
Fixed warning symbol on broken tech appearing too small
Fixed an issue that sometimes caused glyphs not to be awarded correctly
Fixed an issue in tutorial messaging when you repair your pulse drive but nothing else before entering your ship
Added the amount of units you will earn for a discovery to the Analysis Visor interface
Added correct emotion animations for various interactions with NPCs
Fixed an issue when claiming a new base location (which caused base NPCs to stop responding)

Prima di lasciarvi vi ricordiamo che No Man's Sky è disponibile per PC e PlayStation 4. L'aggiornamento Atlas Rises è il terzo maggiore tra quelli rilasciati e aggiunge più di trenta ora di contenuti legati alla storia, oltre che innumerevoli sistemi di gioco.